Bestelinformatie

V: Kun je ook producten bij GreenGuard ophalen? Heeft GreenGuard een fysieke winkel?

A: Nee, we zijn een webshop. We hebben geen fysieke winkel. Het is niet mogelijk om producten op locatie op te halen.

V: Kunnen particulieren ook producten bestellen? 

A: Ja, wij leveren zowel aan particuliere als zakelijke klanten.

V: Hoelang duurt het voordat een product wordt geleverd?

A: Onze producten bereiken Nederlandse en Belgische klanten gewoonlijk binnen twee tot drie werkdagen. Duitse klanten ontvangen ons product gewoonlijk binnen drie tot vijf werkdagen. Uitzondering bij bestellingen van regenwormen. Bij regenwormen geldt: voor donderdagochtend 10:00 uur besteld, levering de week daarop. Bij strooisellaag, bladcompost en wormencompost is gemiddeld een week levertijd. Bij feestdagen worden bestellingen de eerst volgende werkdag verzonden. Houd hierbij wel rekening met eventuele vertragingen bij onze transporteurs en pakketdiensten

V: Wat zijn de voordelen van een zakelijk account? 

A: Met een zakelijk account kunt u op rekening bestellen. Ook heeft u altijd toegang tot uw bestellingen, zo heeft u altijd inzicht en kunt u eenvoudig een product nabestellen.

V: Leveren jullie ook aan het buitenland? 

A: Via de webshop leveren wij aan Nederland, België en Duitsland. Leveringen naar andere landen doen wij op aanvraag, neem hiervoor contact met ons op.

V: Hoe kan ik een product retourneren? 

A: Op onze standaard, en niet levende, producten geldt een herroepingsrecht van 14 dagen. Mocht u het product willen retourneren dient u vooraf contact met ons op te nemen via: info@greenguard.nl, vermeldt u hierbij altijd uw bestelnummer en reden van retourneren. Op alle aankopen gelden de Algemene voorwaarden.

Staat uw vraag er niet bij? Neem contact met ons op via info@greenguard.nl Tijdens kantooruren, m.u.v. feestdagen, zijn wij ook bereikbaar op 035 5770972